Direct naar de inhoud.
Storing melden | Tel: 0800-888 0 888

Services for ICT is een flexibele ICT dienstverlener met een indirecte marktbenadering. Met onze landelijke dekking en onze zeer ervaren Field Service Engineers, zijn wij in staat om 24 uur per dag, zeven dagen in de week Hardware Services dienstverlening te bieden. Met onze Service onderhoudscontracten is uw eindklant verzekerd van snelle reactietijden en reparatie bij voorkomende hardware storingen.

Onze kracht

Klantgericht

Klantgericht werken is goed communiceren en voortdurend samen bijsturen om doel en middel bij elkaar te brengen en verwachtingen goed te managen.

Flexibel

De diensten van Services for ICT worden gevormd door mensen die kennis hebben van de markt, de technologie en de dynamiek die dat teweegbrengt. Zij hebben het vermogen om zich aan te passen aan veranderende situaties.

Samen sterk

Samenwerken is het bundelen van individuele krachten. En samen kunnen we meer bereiken.

Kennis

Services for ICT is een kennisorganisatie die specialisten op diverse ICT-deelgebieden kan inzetten om de businesspartner te ontzorgen. Door onze kennis en ervaring te bundelen aan het portfolio van de businesspartner ontstaat een krachtige propositie.

Onafhankelijk

Services for ICT levert geen hard- en software en zal een neutrale rol vervullen waarbij het portfolio en de doelstellingen van de businesspartner centraal staan.

Wij ontzorgen

Wij verzorgen juist die activiteiten die buiten de kerncompetenties of buiten de primaire focus vallen van de businesspartner.

Geschiedenis

Services for ICT is eind jaren tachtig gestart met dienstverlening voor ICT Resellers.

Er ontstond behoefte aan onafhankelijke support en garantieafhandeling op geleverde ICT hardware. Onze landelijke dekking, 24×7 inzetbaarheid maar ook onze indirecte werkwijze zijn sinds die tijd, maar ook vandaag de dag, nog steeds de speerpunten.

Door virtualisatie, Cloud computing, Voice over IP, Hardware as a Service en locatie-onafhankelijk kunnen werken is de vraag naar flexibele, geïntegreerde diensten steeds groter geworden. Deze ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat ICT-bedrijven niet alleen steeds meer kennis van deze technologische ontwikkelingen moeten vergaren, maar ook de wensen van de eindklant goed moeten kunnen invullen. Na de verkoop en de oplevering moet de apparatuur immers een zo hoog mogelijke beschikbaarheid leveren. Verstoringen dienen dan ook per direct opgepakt en opgelost te worden.

Daar waar technische ondersteuning nodig is, levert Services for ICT de juiste meerwaarde.

Samenwerken in de ICT-keten biedt kansen voor het volledig kunnen ontzorgen van de eindklant, waarbij kwaliteit en continuïteit voorop staat.

Services for ICT heeft voor de komende jaren de doelstelling, om voor onze business partners de meest betrouwbare dienstverlener te zijn. Wij blijven investeren in kwalitatief hoogwaardige Service & Support en goed opgeleid en ervaren personeel. Dit geeft de zekerheid, dat u zonder grote investeringen toch een compleet dienstenportfolio aan uw klant kunt voorleggen.